Sidor

Translate

söndag 8 december 2013


Genus-poem;

Fast med hopp.

Genus pedagogik och Genus forskning är Guds-hatande äckligt och perverst!

Det går rejält över mitt huvud hur tänkande människor kan ägna sin tid åt något så komplett värdelöst och icke-livsbejakande som Genus!?

Jag har under min tid som sekulärt kräk och världslighets-fundamentalistisk idiot i m 3*10 ägnat mig åt de mest horribla idiotier, men jag måste säga att jag skulle under den tiden ha bleknat och enbart av självhävdelse dragit mig undan erkänt mig besegrad och blivit religiös om denna fundamentalt korkade filosofi sett sitt ljus under mina antikristliga och mest anarkistiska år.

Genus tar priset av mänsklig elakhet och utstuderad kvävning av allt som heter sann kärlek.
Den lever av bitterhet och hämndlystnad och göder förvirring, omoral, oordning som leder till en form av diktaturstat med åsiktsregistrering.
Jag har med min familj levt i en så kallad diktatur under sju år och där ligger dom i lä, det må jag säga, där får dom allt ligga i nu om inte Sverige ska gå om dom i att indoktrinera sitt folk i den "sanna läran" om den "sanna naturen", de "Nya A Barnen" i sann Svensk modell som vi tidigare har sett, "über und unter menschen".
Resterande värld frigör sig från politiska filosofier, men inte delar av Väst-världen, den vill ta ett rejält kliv tillbaka, fast utan moral, utan hopp med tro på vad som helst, när som, hur som???
De horder av förvirrade och missanpassade människor som detta producerar kommer att få sådana enormt negativa sociala och samhällsmässiga konsekvenser att vi kan tala om en kommande landskris.
Vi har redan spottat Gud i ansiktet och avsagt oss vårt arv och säkerhet för att glada och fria gå och äta svinföda, dricka oss fulla av skökans blod på allmänna pisso(b)arer. 
Djävulen skrattar åt får fåfänga och korset på vår flagga gäller inte längre oss, vilket redan börjat ge domar i varierande former... men i allt det mörka tänds ett hopp...en nådegåva från Gud....

Hoppet är Jesus, han är sann frihet och sann kärlek.
Han vill att vi ska förbli Män, män som kan som vågar som tror som kan älska sin fru, sina barn retar han inte, tålmodig i kärlek mild och sträng, ledare och lärare, lugn och visar Herren, predikande, bedjande.
Jesus vill att vi kommer hem till hans mening och mål, hans vilja, för att ge oss en patina, en kärvhet som tar oss ända i mål...självförnekelse, underkastelse till inget annat än din Gud din Kung, din Herre söker dig!?
Karaktär får man inte av svinföda, karaktär kan bara Gud ge dig och det brödet heter Ordet, ordet som finns i Bibeln....läs, be! Amen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar